چگونگی سفارش خرید نرده و حفاظ های فلزی آهن سازه

چگونگی سفارش خرید نرده و حفاظ های فلزی آهن سازه
کدخبر : 5968
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یکی از تجهیزات و وسایل امنیتی برای حفاظت از خانه، ویلا و … حفاظ آهنی است که در حال حاضر در انواع و نمونه‌های مختلفی تولید و ارائه شده است. این نوع از تجهیزات کارایی بسیار خوبی در تامین امنیت و ایمنی ساختمان‌ها و جلوگیری از سرقت داشته و علاوه بر این به زیبایی نمای خانه نیز کمک می‌کنند. شرکت آهن سازه که در این مطلب به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت، در زمینه تولید انواع حفاظ‌های آهنی از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ پنجره و درب آکاردئونی فعالیت دارد که می‌توانید سفارش ساخت و خرید چنین تجهیزاتی را از این مجموعه انجام دهید. ما در این مطلب همچنین قصد داریم اطلاعات جامع‌تری در خصوص انواع حفاظ فلزی ارائه کنیم. پس چنانچه مایلید برای خانه و محل سکونت خود از چنین تجهیزاتی استفاده نمایید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

حفاظ آهنی چیست؟

همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم حفاظ آهنی به یک سری محصولات فلزی گفته می‌شود که می‌تواند شامل حفاظ‌های لب دیوار، درب‌های آهنی، حفاظ راه پله و … شود و امنیت ساکنان در محیط زندگی و کار را تامین کرده و دست دزدان و سارقان را از دستبرد به محیط شما کوتاه نماید.

انواع حفاظ‌های روی دیوار

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، حفاظ‌های روی دیوار نیز جزئی از حفاظ‌های فلزی و نرده‌های آهنی به شمار می‌آیند که طراحی و ساختار مختلفی دارند. شاید در گذشته نرده‌های فلزی که روی دیوارها نصب می‌شد را دیده باشید که ظاهری ساده و معمولی داشتند اما در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده طراحی‌های خاص و زیبایی برای ساخت این نرده‌ها در نظر گرفته‌اند که وقتی روی دیوار خانه، باغ یا ویلا نصب می‌شوند علاوه بر ایمنی بیشتر، زیبایی خاصی نیز به محیط شما می‌بخشند. حفاظ نیزه‌ای، بوته‌ای، حفاظ شاخ گوزنی و لیلیومی انواع این محصول به شمار می‌آیند که طبیعتا استفاده از آن‌ها دارای مزایا و معایب خاصی است.

ما در ادامه این مطلب سعی داریم بیشتر به معرفی حفاظ آهنی شاخ گوزنی و ویژگی‌های استفاده از آن بپردازیم.

حفاظ شاخ گوزنی

یکی از انواع حفاظ آهنی روی دیوار به حفاظ شاخ گوزنی مشهور است. دلیل آن که به این نوع حفاظ، شاخ گوزنی می‌گویند، طراحی آن به صورت شاخ‌های گوزن است. به طوری که با نصب آن روی دیوار تا حد بسیار زیادی می‌توان از ورود سارقان به محیط سکونت و کار شما جلوگیری کرده و زیبایی متفاوتی به نمای محیط شما خواهد بخشید.

نکته مهم در خصوص بکارگیری این نوع حفاظ آهنی برای تامین امنیت، توجه به استحکام و ساخت آن است به طوری که باید توجه داشته باشید که در ساخت این نوع نرده‌ها عموما از میلگرد نمره 10 استفاده می‌شود و بهتر است ارتفاع نرده‌ای که روی دیوار قرار می‌گیرد بیشتر از 1 متر نباشد. اما برای نرده‌های سر نیزه‌ای که بالا رفتن از آن‌ها ساده‌تر می‌باشد بهتر است ارتفاعی در حدود 1.5 متر در نظر گرفته شود.

نکته دیگر آن که بهترین نوع حفاظ برای روی دیوار با تراکم 12 یا 15 مناسب است. همچنین بلندی و عرض دیوار نیز نکته مهم دیگری است که در هنگام تولید و نصب نرده باید مدنظر قرار گیرد. به همین دلیل نه تنها مقاومت آهنی که در ساخت این نوع حفاظ‌ها به کار رفته در قیمت این محصول موثر می‌باشد، بلکه همان طور که اشاره کردیم، متراژ دیوار نیز در این امر دخیل است.

6

ویژگی‌های استفاده از نرده حفاظ آهنی

  • ماندگار و غیرقابل نفوذند.
  • در شرایط مختلف جوی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد زیرا آفتاب و باد و باران تاثیری بر ساختار آن‌ها نخواهد داشت.
  • رنگی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، رنگ پودری کوره‌ای الکتروستاتیک بوده و تا مدت‌های طولانی تغییری نخواهد داشت.
  • امکان انتخاب رنگ به سلیقه مشتری وجود دارد.
  • از قیمت کم و مقرون به صرفه‌ای برخوردار است

درب آکاردئونی چه کاربردی در امنیت دارد؟

این محصول نیز یکی دیگر از انواع حفاظ آهنی به شمار می‌آید که برای بخش ورودی خانه و مغازه طراحی و ساخته شده و با توجه به مواردی که در ساخت آن به کار گرفته می‌شود، می‌تواند از ورود سارقان به خانه جلوگیری نماید. با توجه به اینکه بسیاری از مهندسان و سازندگان خانه‌های مسکونی از درب‌های ضد سرقت با کیفیت استفاده می‌کنند اما باز هم دیده شده که سارقان راه‌هایی برای باز کردن آن‌ها پیدا می‌کنند در حالی که درب آکاردئونی می‌تواند امنیت شما را بیشتر تضمین نماید. مزیت استفاده از این درب‌ها نیز به جهت ساختار باز و بسته شدنشان است که جای کمی را اشغال کرده و به راحتی به یک سمت جمع می‌شود.

درب‌های آکاردئونی عموما در مدل‌های گوناگونی مانند ساده، دو جداره، دوبل، ایتالیایی و پیچی و به صورت‌های سه لوزی(دو خم) سه لوزی (چهارخم) یا مدل چهار لوزی یا تسمه نقش دار ساخته می‌شوند که ایمن‌ترین نوع آن‌ها مدل پنج گل (پنج ردیف لوزی) است. نبود فضای خالی در ساختار این طرح سبب شده که درب از ایمنی بسیار بالایی برخوردار باشد. مزیت استفاده از درب‌های آکاردئونی برای تامین امنیت را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

  • به لحاظ طراحی فضای کمی را اشغال می‌کنند.
  • وزن کمی داشته و استحکام بالایی دارند.
  • ظاهر زیبایی دارند.
  • با نصب این نوع درب دیگر نیازی به استفاده از سایر سیستم‌های دزدگیر و... نخواهد بود.
  • نیاز به رسیدگی و مراقبت خاصی ندارند.
  • به جهت استفاده از رنگ‌های کوره‌ای، ضد زنگ هستند.

حفاظ پنجره

این نوع از تولیدات نیز نمونه دیگری از حفاظ آهنی به شمار می‌آیند که با نصب آن‌ها روی پنجره تا حد زیادی می‌توان امنیت خانه و همچنین آپارتمان‌هایی که در طبقات اول قرار دارند را حفظ کرد. مزیت دیگر استفاده از حفاظ پنجره برای طبقات بالاتر نیز در این است که می‌تواند در تامین امنیت کودکان برای جلوگیری از سقوط به بیرون نقش داشته باشد.

در ساخت نرده پنجره طراحی مختلفی در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پنجره آهنی و دو جداره و. که از فرفورژه و استیل تولید می‌شوند، اشاره کرد. مزایای استفاده از حفاظ پنجره آهنی را می‌توان در تامین امنیت کودکان، محافظت از حیوانات خانگی، زیبایی بخشی به نمای ساختمان و نمای پنجره‌ها دانست. ضمن آن که این سری از تجهیزات نسبت به سایر سیستم‌های امنیتی موجود در بازار مقرون به صرفه‌ترند. دیگر آن که شرایط جوی مختلف مانند برف و باران نیز آسیبی به آن‌ها نرسانده و سبب زنگ زدگی نرده پنجره نمی‌شود.

7

آهن سازه

چنانچه برای تامین امنیت خانه، ویلا، باغ و محیط کاری خود نیاز به استفاده از انواع حفاظ آهنی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از چند ایتم حفاظ آهنی روی دیوار، درب آکاردئونی و حفاظ پنجره متناسب با ساختار خانه و محل سکونت خود استفاده نمایید. شرکت صنایع فلزی آهن سازه تولید کننده انواع درب‌های آکاردئونی، نرده‌های حفاظ فلزی و همچنین نرده پنجره است که می‌تواند بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را جهت تامین امنیت خانه، باغ و محیط کارتان به شما ارائه نماید.

چنانچه سفارش ساخت چنین محصولاتی را به ایمن سازه بسپارید، کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه برای اندازه‌گیری به محل اعزام شده و پس از بررسی و ثبت ابعاد، متناسب با خواست و سلیقه شما عملیات ساخت و رنگ آمیزی محصول را انجام داده و سپس عملیات نصب را آغاز می‌کنند. برای کسب اطلاعات و دیدن نمونه‌های بیشتر می‌توانید به سایت آهن سازه به آدرس الکترونیکی https://ahsaze.ir مراجعه کرده و از کارشناسان این مجموعه راهنمایی‌های لازم را در خصوص هر محصول کسب نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه